يكي از مهمترين ويژگيهاي کسب و کارهاي مدرن امروزي، لزوم پويايي و انعطاف پذيري بالاي آنها در تغيير است. تغييرات بازار و در نتيجه آن تغييرات سريع نيازهاي كسب و كار، سازمانها را به رویکرد استفاده از سیستمهای مدیریت فرآیند سوق میدهد. این رویکرد نسبت به رويكرد سنتي به سازمانها كمك ميكند تا موثرتر و كاراتر، قادر به تغيير باشند. سازمانها براي باقي ماندن در عرصه رقابتهاي بازار، هماهنگسازي و افزايش انطباق خود با شرايط بازار، پاسخگویی سریعتر به ارباب رجوع و افزایش رضایت آنها، بايد از راهحلها و ابزارهاي جديد استفاده کنند که با اهداف سازمانی هماهنگ باشند. اين هماهنگي به دليل نياز به تغيير در سيستمها كه در برخي شرايط بسيار بنيادي هستند، همواره با تحميل هزينههاي سنگين مالي و زماني همراه بوده است. نرم افزارهاي سفارشي، كه با توجه به نيازهاي خاص سازمان توليد شدهاند، در كنار فوايد بيشماري كه به همراه دارند، هزينههاي بالايي را جهت تولید، نگهداری و مجتمعکردن با دیگر نرمافزارهای موجود به سازمان تحميل ميكنند. به همين دليل شركت تتيس، و با هدف رفع اين نياز سازمانها، اقدام به توليد سيستم يكپارچه مديريت فرآيندهاي تتيس، با كمك متخصصان ايراني و بدون استفاده از محصولات مشابه خارجي نمود. سيستم مديريت فرآيندهاي كسب و كار تتيس، خانوادهاي يكپارچه از محصولات نرمافزاري سازماني به هم مرتبط هستند كه سازمان را قادر به تعريف، طراحي، مدل سازي، اجرا و مديريت فرآيندهاي كسب و كار مينمايند. اين سيستم، ابزارهايی را ارائه ميدهند كه با كمك آن ميتوان فرآيندهاي كسب و كار را خودكارسازي نمود و در صورت لزوم و با هزينه اندك زماني و مالی، فرآيندهاي سازماني را با نيازهاي جديد منطبق نمود.
از جمله قابلیت های سیستم مدیریت فرآیند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم افزار با شرکت تتیس تماس حاصل فرمایید
راهاندازی سیستم مدیرت فرآیند شامل مراحل زیر میباشد:
سیستم مدیریت فرآیند تتیس بر روی سرور اختصاص داده شده نصب می گردد و اطلاعات مدیریتی نرم افزار برای مشتری ارسال می گردد.
با توجه به مستندات ارائه شده و پس از برگزاری جلسات شناخت با کارشناسان، سیستم تحلیل و طراحی می گردد
پس از انجام تحلیل و طراحی، کارشناسان شرکت نسبت به پیاده سازی سامانه در سیستم مدیریت فرآیند اقدام می کنند، این شامل طراحی و ساخت جداول و فیلدها، طراحی فرم ها و لیست ها، طراحی گردش کار ها و فرآیندها و همچنین طراحی گرافیکی سامانه اقدام می کنند.
در نهایت اطلاعات اولیه مشتری متناسب با مستندات ارائه شده، در سامانه قرار داده می شوند و تنظیمات نهایی نصب BPMS در سرور انجام می گردد و سامانه به مشتری جهت بهره برداری تحویل می گردد.
پس از اتمام و تحویل سامانه، جلسه آموزش راهبری سیستم مدیریت فرآنید و یا سامانه های پیاده سازی با کارشناسان مشتری برگزار خواهد گردید.